Napisz do nas!
-
ul. Wysoka 9, 61-850 Poznań
-
+48 61 307 01 01
+48 530 416 416 -
-
Poniedziałek - Piątek:
8:00 – 16:00
APZ – Zarządzanie Nieruchomościami – Administracja Wspólnot Mieszkaniowych – Pośrednictwo – Poznań
Samodzielna Księgowa
Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
Zarządca nieruchomości
Zarządca nieruchomości
Zarządca nieruchomości
Zarządca nieruchomości
.
Zarządca Nieruchomości
.
Asystent zarządcy nieruchomości
.
Asystent ds. administracyjno-biurowych
.
Księgowa
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na specjalnościach Ekonomii globalnej i menedżerskiej oraz Wyceny nieruchomości. Zarządca nieruchomości od 2017 roku. Dodatkowo pełniąca obowiązki w zakresie prowadzenia księgowości. Specjalistka w zakresie doradztwa w ramach wykorzystywania potencjału inwestycyjnego nieruchomości oraz określania kierunków oraz możliwości zaspokajania potrzeb finansowych budynku. Szczególne zainteresowania w zakresie tematyki związanej z remontami zabytkowych kamienic począwszy od pozyskiwania dofinansowań zewnętrznych, w tym z funduszu BGK, przez koordynowanie prac inwestycyjnych, aż do ich końcowej realizacji. W ramach percepcji zarządzania nieruchomościami szczególne przywiązywanie uwagi do estetyki w fazie koncepcyjnej oraz wykonawczej przedsięwzięć. Prywatnie członek Ochotniczej Straży Pożarnej z 10-letnim stażem, w tym pełniąca obowiązki Kierującego Działaniami Ratowniczymi. Propagatorka aktywnego stylu życia, entuzjastka gry na gitarze i fortepianie.
Zarządca nieruchomości
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na specjalnościach Zarządzania inwestycjami i nieruchomościami oraz Wyceny nieruchomości. Autor prac dyplomowych o tematyce związanej z analizą oferty wtórnego rynku nieruchomości w Poznaniu oraz wpływu hałasu na poziom cen na rynku mieszkaniowym w Poznaniu. Licencja Zawodowa Zarządcy Nieruchomości nr 190021 od 2019 roku. W obszarach nieruchomości główne zainteresowania tematyką związaną z analizą rynku nieruchomości, analizą kondycji finansowej nieruchomości, jak również działalnością projektową i inwestycyjną oraz stosowaniem urządzeń do przetwarzania energii odnawialnej na energię elektryczną i cieplną. Prywatnie pianista, entuzjasta żeglarstwa oraz pasjonat turystyki wysokogórskiej.
President of the Management Board
Professional licence 9444
I am a lawyer by education (1993-1998) – UAM, Faculty of Law and Administration, Prosecutor’s Application in Poznań (1998-2002) and a musician ( 1992) – graduated from the M Karłowicz Music High School in Poznań. I have been involved in real estate for 23 years including as an entrepreneur for 10 years. In addition to real estate management, I have also been involved in company transformations and reorganisations. In addition, I was and am a member of supervisory boards of state-owned and private companies. The reason I chose the property management profession is because… I like people and contact with them. I think it works both ways because we handle over 200 properties and there are more and more. I myself have conducted about 4,000 WM meetings to date (!) The challenge for me is the so-called ‘difficult topics’ I personally believe that there are no insoluble situations. Every problem can be dealt with – also in an unconventional way. I think that, in addition to knowledge and a lot of practice, it helps me to have an artist’s soul I am interested in many things and have many hobbies. As examples I can mention music (classical, jazz, technical death metal), playing the piano and drums, sf and fantasy literature, sports – mainly judo but not only, walruses, conchology, entomology, ichthyology, travel, the antiquarian market, politics. And much more.
Feel free to contact me.
Prezes Zarządu
Licencja zawodowa 9444
Z wykształcenia jestem prawnikiem (1993-1998) – UAM, Wydział Prawa i Administracji, Aplikacja Prokuratorska w Poznaniu (1998-2002) oraz muzykiem ( 1992 ) – ukończone liceum muzyczne im. M Karłowicza w Poznaniu. Od 23 lat zajmuję się nieruchomościami w tym jako przedsiębiorca od 10 lat. Poza zarządzaniem nieruchomościami zajmowałem się również przekształceniami przedsiębiorstw i ich reorganizacją. Ponadto byłem i jestem członkiem rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa i Spółek Prywatnych. Wybrałem zawód zarządcy nieruchomości dlatego, że… lubię ludzi i kontakt z nimi. Sądzę, że działa to w dwie strony ponieważ obsługujemy ponad 200 nieruchomości i jest ich coraz więcej. Sam przeprowadziłem do dnia dzisiejszego ok 4000 zebrań WM (!) Wyzwaniem dla mnie są tzw. „trudne tematy” Osobiście uważam, że nie ma sytuacji nie do rozwiązania. Z każdym problemem można sobie poradzić – również w sposób nieszablonowy. Myślę, że poza wiedzą i dużą praktyką pomaga mi w tym dusza artysty 😉Interesuję się wieloma rzeczami i mam wiele hobby. Jako przykłady mogę wymienić muzykę (klasyczna, jazz, technical death metal), grę na pianinie i perkusji, literaturę sf i fantasy, sport – głównie judo ale nie tylko, morsowanie, konchologię, entomologię, ichtiologię, podróże, rynek antykwaryczny, politykę. I wiele innych.
Zapraszam do kontaktu ze mną.
Accounting Officer
Graduate of the Poznań University of Economics with specialisations in Global and Managerial Economics and Real Estate Valuation. Property manager since 2017. Additionally performing duties in the field of bookkeeping. Specialist in consulting within the framework of exploiting the investment potential of real estate and determining the direction and possibilities of meeting the financial needs of the building. Special interest in the subject of renovation of historic tenements from the acquisition of external funding, including from the BGK fund, through the coordination of investment works to their final implementation. As part of his perception of property management, he pays particular attention to aesthetics in the concept and execution phase of projects. Privately, a member of the volunteer fire brigade with 10 years of experience, including acting as Rescue Operations Manager. Promoter of an active lifestyle, guitar and piano enthusiast.
Property manager
Graduate of the Poznań University of Economics in the fields of Investment and Real Estate Management and Real Estate Valuation. Author of diploma theses on topics related to the analysis of the offer of the secondary real estate market in Poznań and the impact of noise on the level of prices in the residential market in Poznań. Professional Licence of Real Estate Manager No. 190021 as of 2019. In the areas of real estate, his main interests include topics related to the analysis of the real estate market, analysis of the financial condition of real estate, as well as design and investment activities and the practical application of equipment for the conversion of renewable energy into electricity and heat.
Property manager
I am an Economics Technician by education (2008-2012) I chose my current job because I relate to people very easily. I am open and empathetic, and helping other people gives me great satisfaction. I am a decisive and creative person, which makes it much easier for me to solve even the most difficult problems. Personally, I believe that good communication is the key to success. In my free time, I train not only my mind but also my body. I regularly do strength sports and swim in the pool. Additionally, in my free time I like to immerse myself in a good read and devote my time to playing with my two cats.
Greetings and I invite you to cooperate with me.
Property manager
I have been working at APZ Real Estate for several years now. I started my career as an administrative and office assistant. While fulfilling my basic duties, I expanded my knowledge while learning about property management, which has given me the opportunity for further development. I am an ambitious person who likes to gain new experiences. Some people consider me to be an “oasis of calm”, which only confirms the fact that I always try to approach everything with detachment and prudence. Nevertheless, I am also capable of fighting for myself. Every day brings new challenges to face. Personally, I believe that there is no obstacle in life that cannot be overcome. With a little perseverance and a touch of luck, anything is possible.
Feel free to contact me.
Unofficially:
P.S. I won’t guarantee free tickets to National Team matches or autographs of football players, but I can assure a long and fruitful cooperation.
Building inspector
In our company, I deal with the technical handling of properties. I deal with both individual tenants and Housing Associations. In a nutshell, my work ranges from assisting in the rectification of faults that occur within the serviced properties, through the realisation of tasks related to the ongoing maintenance and upkeep of the properties to renovation and investment projects. I have the necessary education and professional background to carry out the tasks entrusted to me. I graduated from the Poznań University of Technology and hold a Master of Engineering degree as well as a professional licence in property management No. 21871. This allows me to combine issues of property management and maintenance. In my free time I enjoy cycling, going to the sauna and travelling, especially by train.
Accounting Officer
I am an economist by training.
I have been involved in the bookkeeping of Housing Associations for about 20 years and it is a job I enjoy and come to enjoy. The job requires quite a lot of effort as it is a constant movement between countless documents and getting them under control . I am considered a person with a sense of humour . After all, laughter is health . I believe that working in a team that you enjoy is a much more productive and efficient job. Building the right atmosphere at work is also extremely important as we spend half of our lives there . I am open to people – because I believe that interpersonal communication is key to the success of a company. Accountant’s rule: “It is better to be sure of a good result than to hope for a great result”.
Administration and office specialist
Although I did not train directly in management, I have several years of experience working behind a desk. My experience includes: secretary, purchasing specialist, archivist and court reporter. I have always been interested in working in the administrative office sector. The main stimulus was that since I was a child I had been in contact with people working in management. The smell of coffee spreading through the office was a bonus when I decided to go in this direction. I have just started my adventure with APZ Real Estate, but I already know that it will allow me to deepen my knowledge and experience in this line of work, which gives me the possibility of further professional development. Additionally, the work I do gives me pleasure, which means I am more eager to perform the tasks entrusted to me. Privately, I love the Polish sea, Italian music, Chopin concerts and good food.
Property manager
I completed my second degree in law and economics at the Faculty of Law and Administration of the Adam Mickiewicz University in Poznań and the Poznań University of Economics (2022) I started work at APZ Nieruchomości Sp. z o.o. at the final stage of my education. According to the vision of the creation of the world: in the beginning there was chaos! However, thanks to the opportunity to cooperate with experienced property managers, the deep water turned out to have a stable foundation. In my relatively short tenure, I strongly identify with the principle that the work of a property administrator cannot be based on solving the problems of housing communities only from behind a desk. Real-life meetings and confronting the difficulties that arise are the key to achieving the desired goal. My passions are mountain hiking and cycling (the combination of the two results in an excess of joy). Apart from that, I am a fan of long-distance white-knuckle flights, preferably ending with a telemark, and Solejukowa’s dumplings.
Vice-President of the Management Board
Manager’s professional licence no. 16.675
I am a graduate of the Poznań University of Economics (currently the University of Economics), I studied at the Faculty of Management and graduated with a specialisation in Investment and Property Management. I have also completed Management Studies at the Poznań School of Banking. I have been working in property management for more than 20 years, during which I have gained a wide range of experience in various aspects of the industry: from property administrator, through managing a team of employees in a large company, to running a property management company on my own and in my current role. Working with people, although not easy, inspires me and gives me a lot of satisfaction. It is certainly helped by my openness to others, creativity, understanding and respectful approach to every client and co-worker, as well as a pretty good professional background. In my private and professional life, I stick to the principle instilled in me by my mother: “I am always a HUMAN first, then only there are other functions, more or less significant, so that I can look myself in the eye in front of the mirror without shame “. Regardless of fulfilling my professional intentions and ambitions, I always put my FAMILY first – my wonderful boys: my husband and two sons (I am supposedly more assertive at home than at work ). I cannot imagine functioning normally without sports and pursuing my passions, which include opera and mountain hiking. Part (quite a large part) of my heart is forever occupied by Italy – my second homeland . The best place to relax and recharge my batteries, and in my far-reaching plans I would like to live there when I retire (if I live to see it) and manage, no longer an estate, but a small vineyard.
Property manager
I am a hospitality technician by training and also graduated from the School of Humanities and Journalism with a degree in Mediaworking. I have been in management since October 2021. The specifics of this profession have shown me that any success of the Community, i.e. the achievement of set goals, is also the success of the Administrator. My motto: The key to success is cooperation and mutual respect. Interests: food, photography and my 3 adorable dogs.
Property manager
I am an economist by education. I have been working as a Property Manager for more than 20 years and at APZ Real Estate since 2015. What I like most about the work of a Property Manager is the variety of issues, which makes the job interesting and there is no question of boredom . Every day is different and every property is different, which makes the tasks and challenges set before me an opportunity for continuous development. The contact with other people is also a plus, and helping to solve various problems gives a lot of satisfaction. I try to do my job carefully and conscientiously, which I hope I succeed in doing . I am interested in music and sport. I enjoy cycling, hiking in the woods and mountains, walking on the sea beach and listening to the sound of the waves. In my private life I always put my family first, which is the most important thing for me.
Property manager
A graduate of the Poznań University of Technology, I have completed postgraduate studies with a specialisation in Real Estate Brokerage. For a dozen or so years, my professional work has mainly involved working with people, which has influenced the way I organise my own work, my resistance to stress or my ability to cope with conflict situations. I am a communicative person who establishes contacts quickly and maintains good relations. My passions are: reading books, walruses and cooking.
Managing Director
Property manager
Property manager
Property manager
Property manager
Technical specialist
Building inspector
Technical Assistant
Chief Accountant
Accounting Officer
Accounting assistant
Accounting assistant
Managing Director
Property manager
Accounting Officer
Samodzielna Księgowa
Z wykształcenia jestem Ekonomistą.
Księgowością Wspólnot Mieszkaniowych zajmuję się koło 20 lat i jest to praca, którą lubię i do której chętnie przychodzę 😊. Praca ta wymaga nie lada wysiłku, ponieważ jest to nieustanne poruszanie się między niezliczoną ilością dokumentów i zapanowanie nad nimi 😊. Uważana jestem za osobę z poczuciem humoru. W końcu śmiech to zdrowie 😁. Wierze, że praca w zespole, który się lubi, jest pracą o wiele bardziej produktywną i efektywną. Budowanie odpowiedniej atmosfery w pracy jest również niezwykle istotne, ponieważ spędzamy w niej połowę swojego życia 😊. Jestem otwarta na ludzi – wierzę bowiem, że komunikacja międzyludzka jest kluczem do sukcesu firmy. Zasada księgowego: „Lepiej mieć pewność dobrego wyniku niż liczyć na wspaniały wynik”
Zarządca nieruchomości
Z wykształcenia jestem Technikiem Ekonomistą (2008-2012) Swoją obecną prace wybrałam dlatego, że bardzo łatwo nawiązuje relacje z ludźmi. Jestem otwarta i empatyczna, a pomoc drugiemu człowiekowi sprawia mi ogromną satysfakcję. Jestem osobą stanowczą oraz kreatywną co w dużej mierze ułatwia mi rozwiązywanie nawet najtrudniejszych problemów. Osobiście uważam, że kluczem do sukcesu jest dobra komunikacja 😊 W każdej wolnej chwili oddaje się treningom nie tylko umysłu, ale i ciała. Regularnie uprawiam sporty siłowe oraz pływam na basenie. Dodatkowo w wolnych chwilach lubię zagłębiać się w dobrej lekturze oraz poświęcać swój czas na zabawę z moimi dwoma kotkami.
Pozdrawiam i zapraszam do współpracy.
Zarządca nieruchomości
W firmie APZ Nieruchomości pracuję już od kilku lat. Swoją karierę rozpoczęłam na stanowisku asystenta do spraw administracyjno-biurowych. Podczas wypełniania podstawowych obowiązków, poszerzałam swoją wiedzę, poznając przy tym zagadnienia związane z zarządzaniem nieruchomościami, co dało mi możliwość dalszego rozwoju. Jestem osobą ambitną, lubiącą zdobywać nowe doświadczenia. Niektórzy uważają, że jestem tzw. „oazą spokoju”, co potwierdza tylko fakt, że zawsze staram się do wszystkiego podchodzić z dystansem i rozwagą. Nie mniej jednak potrafię również zawalczyć o swoje. 😊 Każdy kolejny dzień przynosi nowe wyzwania, z którymi trzeba się zmierzyć. Osobiście uważam, że nie ma w życiu takiej przeszkody, której nie dałoby się pokonać. Przy odrobienie wytrwałości oraz nutki szczęścia wszystko jest możliwe.
Zapraszam do kontaktu ze mną.
Nieoficjalnie:
P.S. Nie zagwarantuję darmowych biletów na mecze Reprezentacji czy też autografów piłkarzy, ale zapewnić mogę długą i owocną współpracę. 😊
Zarządca Nieruchomości
Z wykształcenia jestem ekonomistą. Na stanowisku Zarządcy Nieruchomości pracuję od ponad 20 lat, natomiast w firmie APZ Nieruchomości od 2015 roku. W pracy Zarządcy najbardziej podoba mi się różnorodność zagadnień, przez co praca ta jest interesująca i nie ma mowy o nudzie 😊. Każdy dzień jest inny i każda nieruchomość jest inna, co sprawia, że stawiane przede mną zadania i wyzwania dają możliwość ciągłego rozwoju. Plusem jest także kontakt z drugim człowiekiem, a pomoc w rozwiązywaniu różnorodnych problemów daje dużo satysfakcji. Swoją pracę staram się wykonywać starannie i sumiennie, co mam nadzieję mi się udaje 😊. Interesuję się muzyką i sportem. Lubię jazdę rowerem, leśne i górskie wędrówki, spacery po morskiej plaży oraz wsłuchiwanie się w szum morskich fal. W życiu prywatnym na pierwszym miejscu zawsze stawiam rodzinę, która jest dla mnie najważniejsza.
Wiceprezes Zarządu APZ Nieruchomości Sp. z o.o.
Licencja zawodowa zarządcy nr 16.675
Jestem absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytetu Ekonomicznego), studiowałam na Wydziale Zarządzania i ukończyłam specjalność: Zarządzanie Inwestycjami i Nieruchomościami. Ukończyłam również Studia Menedżerskie w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. W zarządzaniu nieruchomościami pracuję od ponad 20 lat, w trakcie których zdobyłam bardzo bogate doświadczenie w różnych aspektach branży: od administratora nieruchomością począwszy, przez kierowanie zespołem pracowników w dużej firmie, aż po samodzielne prowadzenie firmy zarządzającej nieruchomościami i pełnienie obecnej roli na zajmowanym stanowisku. Praca z ludźmi, choć nie należy do łatwych, mnie inspiruje, daje mi dużo satysfakcji. Pomocna w niej jest z całą pewnością moja otwartość na drugiego człowieka, kreatywność, pełne zrozumienia i szacunku podejście do każdego klienta i współpracownika, a także całkiem niezłe przygotowanie merytoryczne 😊 W życiu prywatnym i zawodowym trzymam się zasady wpojonej mi przez mamę: „W pierwszej kolejności jestem zawsze CZŁOWIEKIEM, potem dopiero są inne funkcje, mniej czy bardziej znaczące, tak żeby bez wstydu spojrzeć sobie w oczy przed lustrem 😊”. Niezależnie od spełniania zamierzeń i ambicji zawodowych, zawsze na pierwszy miejscu stawiam RODZINĘ – moich wspaniałych chłopaków: męża i dwóch synów (podobno w domu jestem bardziej stanowcza niż w pracy 😊). Nie wyobrażam sobie normalnego funkcjonowania bez sportu i realizacji pasji, do których należą opery i górskie wędrówki. Część (całkiem niemałą) mojego serca na zawsze zajęła Italia – moja druga ojczyzna 😊. Tam najlepiej odpoczywam i ładuję akumulatory, a w daleko idących planach chciałabym na emeryturze (jak dożyję) tam zamieszkać i zarządzać już nie nieruchomościami, ale małą winnicą 😊
Dyrektor Zarządzający
Inspektor nadzoru budowlanego
W naszej firmie zajmuję się techniczną obsługą nieruchomości. Zajmuję się zarówno sprawami pojedynczych lokatorów jak i Wspólnot Mieszkaniowych. W skrócie moja praca obejmuje: począwszy od pomocy w usuwaniu awarii, do których dochodzi w obrębie obsługiwanych nieruchomości, poprzez realizację zadań związanych z bieżącym utrzymaniem i konserwacją nieruchomości, a skończywszy na projektach remontowych i inwestycyjnych. Do realizacji powierzonych mi zadań posiadam niezbędne wykształcenie oraz przygotowanie zawodowe. Ukończyłem Politechnikę Poznańską i posiadam tytuł magistra inżyniera oraz posiadam licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami nr 21871. Pozwala mi to łączyć zagadnienia zarządzania nieruchomościami oraz obsługi technicznej. W wolnych chwilach lubię jeździć na rowerze, chodzić do sauny oraz podróże, a szczególnie kolejowe.
Zarządca nieruchomości
Specjalista ds. technicznych
Inspektor nadzoru budowlanego
Asystent ds. technicznych
Główna Księgowa
Księgowa
Asystent ds. księgowości
Administrator nieruchomości
Księgowa
[display_search_form]